dimecres, 8 d’abril del 2020

Vacances de Pasqua:

Estimat alumnat de sisé:

Quasi comencen les vacances de Pasqua, i ens troben igual que ens van trobar les de magdalena, a casa en situació de confinament.

Encara que vosaltres i jo estem lluny, sabeu que estic aquí, darrere de la pantalla, i que els vostres emails em fan molt feliç.

Moltes gràcies pel vostre esforç fins ara. No vaig a manar deures de Pasqua, soles unes recomanacions:

- Si teniu un ratet, envieu-me algun email en anglés, contant-me com esteu. M’encantarà rebre’ls.

- Si teniu un ratet, i deures d’anglés o Arts and Crafts de les setmanes anteriors sense acabar, aprofiteu per acabar-los.

- Si teniu un ratet en l’ordinador, i us abelleix, podeu repetir qualsevol de les activitats de Twinkl Go o ESL Library. Els codis de Twinkl Go són: DS9637, DS7128

- Intenteu disfrutar en família: jugueu a jocs en família, ajudeu a cuinar, participeu de les rutines de la casa, feu cosquerelles als germans/es...

Un abraç molt fort, estem en contacte,
Dèlia